Plan de promovare

– se stabilește produsul sau serviciul destinat promovării.
–  se stabilește tipul de campanie (tip text, foto, video).
–  se folosesc fotografii, texte și clipuri personalizate.
– se creează campania și grupurile de anunțuri targetate pe grupe de vârstă, locație etc..
– se monitorizează campania.
– se verifică progresul campaniei și se aduc îmbunătățiri ulterioare.
– o campanie durează minim 1 lună.
– campania rulează atât timp cât se dorește.
– noi recomandăm o durată de cel puțin 6 luni.

Beneficiile promovării prin Facebook Ads

Beneficii sunt destule dar hai să  enumerăm câteva:
1. poți administra imaginea afacerii tale – poți să postezi zilnic sau periodic material despre afacerea ta (fotografii, videoclipuri, texte sau o combinație a acestora). Utilizatorii pot interacționa cu pagina ta accesând astfel materialul postat de tine.
2.  poți vedea ce reacții au clienții față de brand-ul tău – numărul de like-uri, comentarii sau reacții la postările tale, acest lucru fiind un feedback la adresa activității tale,
3.  este cea mai rapidă cale de a comunica imaginea și produsele tale. Cum Facebook este una dintre cele mai iubite rețele de socializare din România, te poți bucura de avantajele oferite de aceasta.
4.  ești conectat permanent cu actualii și potențialii clienți – fiindcă avem de-a face cu o rețea foarte activă, oamenii sunt acolo permanent, trebuie doar să le transmitem constant mesajele noastre.
Pentru că există un număr foarte mare de pagini Facebook active care transmit și ele mesaje, poate zilnic, peste mesajul tău apar instant alte câteva zeci către aceiași utilizatori.
Dacă vrei ca mesajul tău să ajungă la cât mai mulți oameni, este necesar să îl transmiți constant, chiar dacă îl aplici prin modalități diferite.
Bineînțeles ca să ajungi la un număr mare de utilizatori ai nevoie de timp, însă aceștia vor fi conectați cu tine permanent, dacă ai ce să le oferi.

Aşadar:
Popularitate mare. Facebook este una dintre cele mai utilizate platforme de socializare din prezent.
Imagine activă. Creează-ți o imagine activă pe Facebook, oferindu-le clienților tăi în mod constant informațiile de care au nevoie.
Menții legătura cu publicul tău. Conținut creativ pentru clienții tăi (texte și fotografii cu specificul afacerii tale).
Buget la alegere. Buget pentru anunț sponsorizat la alegere.