Plan de promovare

– se stabilește produsul sau serviciul destinat promovării.
– se stabilește tipul de campanie (tip text, display, video).
– se creează campania și grupurile de anunțuri.
– se identifică anumite cuvinte cheie.
– se creează anunțurile.
– se monitorizează campania.
– se verifică progresul campaniei și se aduc îmbunătățiri ulterioare.
– o campanie durează minim 1 lună.
– campania rulează atât timp cât se dorește.
– noi recomandăm o durată de cel puțin 6 luni.

De ce să mă promovez pe Google?

În prezent, Google Ads reprezinta unul dintre cele mai importante instrumente de publicitate online pentru a aduce vizitatorii din Google direct pe site-ul tău.
Promovarea prin Google Ads permite afișarea reclamelor atât în motorul de căutare cât și pe site-urile partenere Google care permit afișarea reclamelor.
Plata se face per click, doar atunci când cineva accesează link-ul promovat.
Atunci când căutăm ceva anume pe Google Search, în general, primele anunțuri sau în ultimele anunțuri de pe pagina motorului de căutare sunt cele sponsorizate prin Google Ads.
O altă destinație de plasare a unui anunț promovat prin Google Ads poate fi un site web sau o anumită pagină de pe un site, o aplicație mobilă, un conținut video etc.
În fiecare zi, majoritatea utilizatorilor de Internet folosesc motorul de căutare Google Search pentru a căuta informații relevante despre diferite subiecte, dar și pentru a căuta produse sau servicii de care au nevoie.
De îndată ce aceștia au văzut anunțurile tale, utilizatorii Google pot da click pe acestea și vor ajunge pe site-ul tău sau pe una dintre paginile acestuia. De aici până la a deveni clienții tăi mai este un singur pas.

Aşasar, ce poţi obţine folosind campanii Google Ads:
Popularitate mare. Google Ads este cea mai importantă platformă de publicitate online din întreaga lume.
Oferă rezultate mai rapide. Google Ads te poate ajuta să ai vizibilitate mai mare într-un timp scurt.
Poți fi peste tot. Prin Google Ads, poți face promovare nu numai în motorul de căutare Google, dar și pe alte site-uri sau chiar pe YouTube și Gmail.
Afli care sunt clienții tăi. Poți identifica și targeta audiența potrivită pentru tine.
Ști exact cât investești. Toate costurile sunt clare – știi exact pentru ce plătești și când plătești.