[vcv_widgets tag=”wpWidgetsDefault” key=”WP_Nav_Menu_Widget” instance=”%7B%22widget-form%22%3A%5Bnull%2C%7B%22title%22%3A%22Vezi%20%C5%9Fi%22%2C%22nav_menu%22%3A%225%22%7D%5D%7D” args=”%7B%22before_title%22%3A%22%22%2C%22after_title%22%3A%22%22%2C%22before_widget%22%3A%22%22%2C%22after_widget%22%3A%22%22%7D”]

În momentul în care se schimbă datele de identificare ale asociatului/ asociaților/ administratorilor/ reprezentanților persoana juridică are obligația să înscrie aceste modificări la Registrul Comerțului sau oriunde se impune comunicarea și înregistrarea modificărilor respective.

Termenul de înregistrare a actaulizării datelor de identificare este de 5 până la 7 zile.

Acte necesare

Carte de identitate actualizată asociat/asociați/administrator/ noul administrator
Copie a certificatului de înregistrare a societății
Copie a actului constitutiv

Costuri

300 lei

Procedură de lucru

Stabilim o întâlnire la care asociatul va furniza consultantului documentele enumerate mai sus. Pentru cei care nu pot ajunge la întâlnire, în urma discuției telefonice sau de pe email ne trimiteți scanat documentele necesare.

În urma discuțiilor avute se va încheia un contract de prestări servicii între noi și dumneavoastră. În cazul în care discuția are loc telefonic sau pe email, noi vom întocmi contractul și îl vom atașa pe email împreună cu factura de avans. După dovada achitării prețului contractului noi vom furniza documentele necesare pentru înregistrarea la Registrul Comerțului.

Vom tehnoredacta documentele, vom completa toate cererile și formularele necesare pentru actualizarea datelor de identificare.

Vom pregăti, depune, ridica și înmâna actele finale de la Registrul Comerțului.