Societatea este administrată de unul sau mai mulți administratori, care pot fi sau nu asociați ai societății, numiți prin actul constitutiv sau de Adunarea Generală. Revocarea se face tot de către Adunarea Generală și în caz de demisie a administratorului, este de obligația asociaților ca în cel mai scurt timp să se numească un nou administrator. Procesul de numire sau revocare a administratorului durează între 5 și 7 zile.
Acte necesare
Carte de identitate asociat/asociați/administrator/ noul administrator
Copie a certificatului de înregistrare a societății
Copie a actului constitutiv
Procedură de lucru
Stabilim o întâlnire la care asociatul va furniza consultantului documentele enumerate mai sus. Pentru cei care nu pot ajunge la sediul întâlnire, în urma discuției telefonice sau de pe email ne trimiteți scanat documentele necesare.
În urma discuțiilor avute se va încheia un contract de prestări servicii între noi și dumneavoastră. În cazul în care discuția are loc telefonic sau pe email, noi vom întocmi contractul și îl vom atașa pe email împreună cu factura de avans. După dovada achitării prețului contractului noi vom furniza documentele necesare pentru înregistrarea la Registrul Comerțului.
Vom tehnoredacta documentele, vom completa toate cererile și formularele necesare pentru numirea sau revocarea administratorului.
Vom pregăti, depune, ridica și înmâna actele finale de la Registrul Comerțului.
Vezi prețurile percepute pentru modificări aduse firmelor
* Serviciile de consultanţă în domeniul redactării, completării şi depunerii documentaţiei pentru înfiinţarea şi modificarea profesioniştilor (firme şi persoane fizice) la registrul comerţului, sunt asigurate în parteneriat cu un cabinet de avocatură specializat în drept comercial.