Suspendare activitate firma – ce trebuie să știți:
Activitatea unei societăți sau a unei PFA poate fi suspendată pentru o perioadă de maxim 3 ani. Asociații pot opta și pentru o perioadă mai mică de 3 ani de inactivitate. La finalul perioadei de suspendare activitatea nu este reluată automat; pentru a relua activitatea trebuie depusă la Registrul Comerțului o mențiune în acest sens.
Este o soluție temporară pentru o societate care nu mai desfășoară activitate și pentru situația în care asociații sunt într-un impas și vor să regândească strategia de afaceri. Chiar dacă activitatea este suspendată, trebuie să știți că situațiile financiare (bilanț, balanța), fie ele și cu rezultat 0, vor trebui depuse în continuare, la fel ca până în momentul suspendării.
Dacă societatea are angajați, rețineți că trebuie să notificați Inspectoratul Teritorial de Muncă referitor la încetarea contractelor de muncă în urma suspendării activității.
Pentru mai multe detalii despre suspendare activitate firma, nu ezitați să ne contactați aici.
Acte necesare
Carte de identitate asociat/asociați
Certificatele constatatoare emise la înființarea societății – în original
Copie Certificat de Înregistrare Societate
Procedură de lucru
Stabilim o întâlnire la care asociatul va furniza consultantului documentele enumerate mai sus. Pentru cei care nu pot ajunge la întâlnire, în urma discuției telefonice sau de pe email ne trimiteți scanat documentele necesare.
În urma discuțiilor avute se va încheia un contract de prestări servicii între Trilobyte New Image și dumneavoastră. În cazul în care discuția are loc telefonic sau pe email, noi vom întocmi contractul și îl vom atașa pe email împreună cu factura de avans. După dovada achitării prețului contractului noi vom furniza documentele necesare pentru înregistrarea la Registrul Comerțului.
Vom tehnoredacta documentele, vom completa toate cererile și formularele necesare suspendării activității.
Vom pregăti, depune, ridica și înmâna actele finale de la Registrul Comerțului.
* Serviciile de consultanţă în domeniul redactării, completării şi depunerii documentaţiei pentru înfiinţarea şi modificarea profesioniştilor (firme şi persoane fizice) la registrul comerţului, sunt asigurate în parteneriat cu un cabinet de avocatură specializat în drept comercial.