[et_pb_section admin_label=”section”]
[et_pb_row admin_label=”row”]
[et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”]

[vcv_widgets tag=”wpWidgetsDefault” key=”WP_Nav_Menu_Widget” instance=”%7B%22widget-form%22%3A%5Bnull%2C%7B%22title%22%3A%22%C3%8Enfiin%C5%A3are%20firme%22%2C%22nav_menu%22%3A%223%22%7D%5D%7D” args=”%7B%22before_title%22%3A%22%22%2C%22after_title%22%3A%22%22%2C%22before_widget%22%3A%22%22%2C%22after_widget%22%3A%22%22%7D”]

Infiintare SRL – tot ce trebuie să știi despre aceast demers:
Înființarea unei societăți cu răspundere limitată (S.R.L., sau simplu, firma) este cea mai răspândită formă juridică.

Documente necesare:

  • Rezervarea de denumire SRL.
  • Carte de identitate asociat/asociați/administrator
  • Copie de pe dovada de proprietate a sediului social (contract de vânzare cumpărare, donație, certificat de moștenitor, contract de închiriere, acordul vecinilor cu pereți comuni dacă sediul va fi la bloc)
  • Contract de comodat sau de închiriere pentru sediul social.
  • Declarație de asociat și administrator dat la notar, în fața reprezentantului de la Registrul Comerțului sau sub semnătură privată (în perioada stării de alertă din România)
  • Cerere de înregistrare SRL
  • Declarație pentru autorizare activitate – model 2 sau declarație model 1 în cazul în care nu se desfășoară activitate
  • Anexa 1 – referitor la înregistrarea fiscală
  • Statutul societății dacă firma se constituie dintr-un singur asociat
  • Actul constitutiv dacă societatea de sconstituie din 2 sau mai mulți aociați

Preț: 500 Lei

incluzând următoarele servicii:

  • Obținem rezervării de denumire societate
  • Redactăm contractul de comodat pentru sediul social
  • Redactăm statutul sau actul constitutiv
  • Completăm toate formularele necesare înregistrării în Registrul Comerțului

 

Procedură de lucru

Pentru înființare SRL vom stabili o întâlnire la care asociatul va furniza consultantului documentele enumerate mai sus. Pentru cei care nu pot ajunge la întâlnire, în urma discuției telefonice/pe email ne trimiteți scanat documentele necesare pentru înființare firma.

În urma discuțiilor avute se va încheia un contract de prestări servicii între Trilobyte New Image și dumneavoastră. În cazul în care discuția are loc telefonic/pe email, noi vom întocmi contractul și îl vom atașa pe email împreună cu factura de avans. După dovada achitării prețului contractului, vom furniza documentele necesare pentru înregistrarea la Registrul Comerțului.

 

[/et_pb_text][/et_pb_column]
[/et_pb_row]
[/et_pb_section]